Update!

16 september 2019 - Schiphol, Nederland

16 september, half 8 in de avond. We zijn inmiddels weer op Schiphol. We hebben de dag doorgebracht in de lobby van het hotel, daar we om 12 uur perse moesten uitchecken. Gelukkig mochten we wel gewoon deelnemen aan de lunch en avondeten. Dat laatste hebben we niet in het hotel gedaan, want die muren hadden we inmiddels genoeg bestudeerd.

Vandaag hebben we regelmatig contact gehad met FOX, die vervolgens ook contact hebben gehad met onze agent in Windhoek. De auto was geregeld om 9 uur vanmorgen. Daar zat iets haast achter, want als je ‘niet op komt dagen’ doen ze de auto net zo makkelijk weer de verhuur in. Maar dat was gelukkig snel geregeld. De agent in windhoek raadde ons nadrukkelijk af om de eerste overnachting over te slaan en direct door te gaan naar de 2 accommodatie. Dit, omdat het 5 à 6 uur rijden is, waarvan maar drie kwartiertjes op asfalt. De rest is alleen maar gravel. Zij zouden er dus niet achter staan als we na zo’n lange reis, zonder instructies zouden gaan. We hebben dus in overleg besloten om de overnachting die we vanavond zouden hebben morgen te doen, dat kon gelukkig. Bij de 2e accommodatie zouden we eigenlijk 2 nachten blijven, dat is er nu 1 geworden. Daarnaast heeft FOX ons een excursie aangeboden met een gids, die ons bij die 2e accommodatie mee op sleeptouw gaat nemen zodat we alsnog alles te zien krijgen. Erg goed van FOX.

Inmiddels is het 10 uur en zitten we te wachten bij de gate. Het is druk, de piloten en stewardessen zijn net doorgelopen...

het lijkt erop dat we kunnen gaan!

1. Mams:
    17 september 2019
    Slaap lekker vannacht, morgen weer een nieuwe dag!
  2. Lieneke:
    17 september 2019
    En daar zitten ze dan, in een bijzonder land waar de apen langs de weg lopen, de zon hun verwelkomd en verwarmd en de omgeving een lach op hun gezicht brengt. Carpe diem lieverds!